html> درس عبرت - عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمومی
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی
چهارشنبه 89 اردیبهشت 15 ساعت 6:27 عصردرس عبرت

                                                             سلام به همه 

                                         امروز میخوام براتون از خودم بگم و از کاری که کردم 

                                                           تا درس عبرتی باشه برای همه    

                                         اگه شاغلی و در اداره کارمیکنی یاد ت باشه همیشه با  رئیست

                                          خوب رفتار کنی و با اون کله نشی     اینجوری 

                                              جون با سر میخوری زمین نمیتونی خودت رو جمع کنی

                                              اگه هم تایپ بلد نیستی حتما برو کلاس یاد بگیر تا مثل

                                               من 25 تا غلط    نداشته باشی و بعد از اونجایی

                                                    که داری کار میکنی به جای دیگه نفرستنت

                                                        و تو اینقدر حرص نخوری وگریه نکنی

                                                                                 

 

                                                         

 

 

                                                                 


متن فوق توسط: فهیمه نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
عمومی
فهیمه
دوست دارم در اینجا از خاطرات خودم بگم
لوگوی من
عمومی
صفحات اختصاص?
عمومی
آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه