html> سیل بلای خانه مان سوز ..... یک نشا نه..... یک یاد آوری - عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمومی
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
من در یاهو
 RSS 
اوقات شرعی

                                                                            سلام به همه

                         امروز تونستم از خاطره ایکه زیاد برام خوشایند نیست بنویسم واون سیل است همیشه

                         ازتلویزیون دیده بودم خونه های آب گرفته و کوچه های پرازآب رو و زیاد دلم نمیسوخت

                         ولی باید خودت هم دچار بشی تا بفهمی سیل وآب افتادن تو خونه یعنی چی؟ انشا الله که

                        برای هیچکس این اتفاق نیفته ولی چند روز پیش که باران زیادی اومد همراه با تگرگ من تازه

                        از سر کار اومدم بیرون چون اون روز شیفت کاریم بود وقتی به خونمون رسیدم داشتم غش

                        میکردم تمام کوچه رو آب برداشته بود نمیشد راه بریم به هرجونکندنی بود به خونه رسیدم چشمت

                       روز بد نبینه خونه نبود استخر آب گل آلود بود خدا روشکر توخونه کم آب اومده بود که با کمک

                      همسایه ها فرش رو جم کردیم بردیم توحیاط خونه بعد هم تا ساعت 11 شب اب توکوچه فروکش کرد 

                      و بخیر گذشت ولی من تا 3 روز ناراحت و نگران بودم که نکنه دوباره بارون شدید بیاد . ما آدما تا

                     راحتیم به فکر هیچی نیستیم  تازه کفر هم میگیم ولی وقتی بلا سرمون میاد چشممون باز میشه ای کاش

                   میشد این  چشم ها همیشه باز بود وزیبایی و بلا رو می دید و باز هم خدا روشکر می کرد چون سالمه  .

                                                                                                                                        التماس دعا  

             

 

 


متن فوق توسط: فهیمه نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
عمومی
فهیمه
دوست دارم در اینجا از خاطرات خودم بگم
لوگوی من
عمومی
صفحات اختصاص?
عمومی
آهنگ وبلاگ من
اشتراک در خبرنامه